Marketing internetowy

Młodzi przedsiębiorcy zaczynający swoją przygodę z biznesem online często zadają pytanie czym jest pozycjonowanie stron internetowych w Google, dlaczego ta usługa jest im potrzebna i jakie właściwie ma ona znaczenie? Czy przekłada się na konkretne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży czy może ma inne ważne atuty?

Pozycjonowanie stron w teorii: czym jest i jak działa?

Żeby zrozumieć sens pozycjonowania strony firmowej, e-sklepu czy biznesowej wizytówki należy postawić się w pozycji klienta, który szuka w internecie interesującego go produktu. Co najpierw przyjdzie mu do głowy i gdzie zacznie poszukiwania? Odpowiedź jest prosta: otworzy najpopularniejszą dziś wyszukiwarkę na świecie i wpisze w niej szukane słowo. Pozycjonowanie stron internetowych w Google zmierza do tego, żeby firma przedsiębiorcy pojawiła się temu klientowi jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Ten moment jest kluczowy dla decyzji klienta o zakupie. Podsumowując pozycjonowanie to zespół działań prowadzących firmę do znalezienia się jej witryny w topie Google.

Pozycjonowanie w praktyce czyli korzyści i wybór właściwej agencji

Teoretyczna strona pozycjonowania jest bardzo prosta i można pomyśleć, że nie ma nic łatwiejszego niż zapłacić wybranej agencji za to ( zobacz także marketing na Gazeta innowacje ), żeby usytuowała stronę naszej firmy na pierwszym miejscu rankingu Google. Niestety jest to myślenie błędne. Praktyczne pozycjonowanie stron internetowych w Google to proces składający się z wielu czynników i szeregu skomplikowanych działań, których nie da się wykonać z jeden dzień. Wybierając agencję marketingową do pozycjonowania firmowej witryny należy więc wziąć pod uwagę jej doświadczenie, renomę, wiedzę i dotychczasowych zadowolonych klientów. Warto również poczytać opinie o danej agencji w internecie tak, by mieć pewność, że wypozycjonuje naszą stronę www jak najlepiej się da. Korzyści takiego działania są nieocenione: zwiększony ruch klientów na stronie firmy, możliwa większa sprzedaż i lepsza rozpoznawalność marki na tle konkurencyjnych przedsiębiorstw.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij